Tjuvstart på helgen!

Nu är jag tillbaka efter en härlig helg i Byske. Allt utom myggen har varit super! Helgen inleddes redan i torsdags då vi var på Lanternan-premiären som jag tidigare kraftigt fördömt. Jag trodde att det skulle vara ganska dött och iallafall mycket äldre klientel, men varenda 18-25-åring i Västerbotten verkade verkade vara där, så jag hade helt fel! Träffade både lillebror, kusin och svägerska så det var roligt faktiskt. Dock blev vi less ganska tidigt och åkte hem och försökte oss på nån form av efterfest som mest utvecklades till vanligt hederligt kvällsfika med ostmackor. Så här tyckte jag om absolut mango från Pärs fickplunta.


Uäck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0