tentabeklagelser nr. 43 i ordningen

Det är nästan ett och ett halvt år sedan jag hade en riktig tenta sist. Har glömt hur fantastiskt tråkigt det är att plugga till dem! Och nu sitter jag här med föreläsnings-OH och försöker lära mig formler för olika saker, och upptäcker att det finns minst ett fel i varenda formel. Vår kära lärare är inte direkt Mr 100 %... men givetvis kommer han inte att godta samma typ av fel på tentan som han gjort på OH-bilderna, det fattar ju till och med jag. Fredrik har äntligen kommit hem från dekadensen i Prag så när han har sovit ikapp sina förlorade dygns sömn så vill jag helst hänga med honom istället för att rabbla nyckeltal och nuvärdesberäkningar. Men vi kämpar på, jag och min kanna kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0