Spring spring

Mitt hälsosamma liv har fått stå tillbaka lite de två senaste veckorna. Har planerat en comeback med träningen, jag tror vi "börjar på måndag" som man alltid brukar säga. Har en dröm att få igång löpningen på allvar, eftersom det är en perfekt träningsform som bara kräver ett par bra skor och lite bra grejer i hörlurarna. Inget gymkort och inga tider att passa, känns som att det lämpar sig bra för mitt nya storstadsliv. Har spanat in gymututbudet vid mitt nya jobb och det ligger ett SATS bara runt hörnet... undrar just vad man måste punga ut för att få svettas där? Äh, nog hade det varit bättre om jag började älska löpning! Satan vilken utmaning iallafall... well, well, ikväll springer vi Nordeabrudar vårruset på 5 km så då har jag en chans att bli löparbiten! Måste erkänna att jag mest ser framemot picnickorgen man får efter målgång. Ska bli intressant att skvallra lite om helgen som var oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0