Sommartraditioner

Nu har jag snart avverkat min första arbetsvecka (av många, för denna höst är det inte back to school som gäller, thank god!). Vi har faktiskt sjukt kul på jobbet så det är inte speciellt slitsamt. Imorse kickade jag och Elin igång en av våra sommartraditioner - Frukost på McDonalds innan jobbet. Det låter lite trashigt och sunkigt och taxichaffisaktigt och det är precis vad det är, men förutom det så har de faktiskt goda grejer på frullemenyn på MackyD. Bra start på dagen! Nästa vecka kör vi igång vår andra sommartradition som utspelar sig kvällstid, men mer om det då det är dags!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, jag gissar att det är AW det handlar om! Jag kanske kan haka på nån gång i sommar! :)

2009-06-17 @ 20:23:00
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Ja, vad kul! Det är klart att du ska haka på!

2009-06-18 @ 07:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0