Hejdå sommarlov

Så var det sista sommarlovet slut. Idag börjar jag jobba och det känns helt okej förutom att det regnade hela dagen igår och ni kan ju gissa vad det är för väder idag! Jepp, sol och vindstilla såklart. I och för sig tillät vädret igår att man kunde göra precis ingenting och det var ungefär vad vi var sugna på efter en lördag på färjan. En kall och småregnig kväll (såklart), men det var Kul att träffa Jennie igen, det var ju hela tre veckor sedan sist! Och två veckor till nästa gång blir det, då ska jag och Fredrik ner till Stockholm och lägga nya livet-pussel.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken dag kommer ni?

2009-06-15 @ 17:09:46
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Fredag den 26 till söndag den 28 juni. Funkar det?

2009-06-15 @ 19:49:01
Postat av: Jennie

Funkar perfekt! Messa vilken tid ni kommer så jag vet när jag ska börja hälla upp vinet =)

2009-06-15 @ 20:35:31
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0