Dagbok Måndag

Frukost: Kesokokosplättar med jordgubbsvispgrädde. Kaffe.
Lunch: Ceasarsallad med kyckling (försökte peta bort de allra flesta krutongerna). Cola zero.
Fika: Två kulor glass. Kaffe.
Mellanmål: Ett lass jordnötter. Lightläsk.
Middag: Lax med grönsakspytt, grönsallad och romsås. Fun light.
Fika: Kaffe.

Fysisk aktivitet: Blev sovmorgon istället för en joggingtur på morgonen... fy, fy vilken magiskt värdelös karaktär! Men jag promenerade till busstationen (18 min) och sedan 30 min när jag väntade på att Gabbes buss skulle komma till Piteå + att vi gick i butiker i flera timmar. Så summa summarum, ändå okej (trots glassen, men vi kan säga att jag mjukstartade det hälsosamma livet...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0