Halvvägs till 50-fest


Självklart blev det en rolig kväll hemma hos Blomman och Hanna. Kvällen kickades igång ordentligt med en liten drinklek. Vi delade upp oss i två lag som stod på led mittemot varandra och alla hade något drickbart i handen. En i taget skulle sedan tömma glaset innan nästa i ledet fick fortsätta och första laget som druckit upp vann alltså. Ett bra ess att ha i rockärmen om man hamnar på en riktigt stiff fest någongång, även om nu gårdagens tillställning inte var just detta. Vid midnatt drog vi vidare genom den svinkalla sommarnatten och hamnade i en milslång kö på Allstar. Och då bestämde jag mig för att kvällen skulle vara över, vilket jag tackar för idag i vanlig ordning. Samtidigt hade jag utan problem kunnat må huggorm idag eftersom det är skitväder idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0