Sommarvikariesyndromet

Vaknade upp imorse till 10 grader, regnstänk och kraftig vind. Det gamla vanliga vädret man brukar ha på sina få lediga sommardagar. Jag är mycket bitter, men ändå inte gråtfärdig som jag brukade bli när detta inträffade när jag var yngre, typ 17-18. Kan vara för att brun-utan-solprodukterna blivit lite bättre sedan dess, så att man i varje fall inte behöver se ut som ett lik bland alla bronzade semesterfirare. Läste ett bra citat i någon blogg idag, Jag förstår inte varför alla klagar på den svenska sommaren, jag tycker att det är en av de bästa dagarna på året.

Ikväll är det 25-årsfest, en tillställning jag just nu ser framemot lika mycket som min egen begravning. Idag hade jag bara velat ligga hemma och se film med en Ben&Jerry's på magen. Jag är ganska säker på att jag kommer att ha kul när jag väl är där, men just nu känns det sjukt tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0