Run run

Måste ju skryta om min löptur oxå! Här är det alls inte bara färjan som gäller, i det 10-gradiga klimat som nu råder passar en rejäl löprunda bättre än en barrunda på uteservering. Blev min favvorunda på 6-7 km och det gick stundtals bra och stundtals smärtade fotlederna på grund av mitt frekventa heels-användande senaste veckan. Fick iallafall äntligen slut på ljudboken Fruset ögonblick av Camilla Ceder som trots att Katarina Ewerlöf var uppläsare inte lyckades få min uppmärksamhet ifrån mina hjärnspöken. När boken var slut hade jag ingen aning om vad vad den handlade om eller vilka alla karaktärer var. Annars är ljudböcker tha shit, kan inte nog poängtera deras briljans!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0