PS. I'm not dead

Jag är inte död, jag håller på att flyttpacka. Inte för att det ena behöver utesluta det andra men... Fredrik tar med sig Niklas och åker ner till Stockholm på torsdag. I övermorgon går alltså det enda flyttlasset och jag kan meddela att vi har en hel del kartonger kvar att packa. Det svåra är att lämna kvar så mycket grejer och kläder att jag kan leva ett normalt liv i de tre veckor som jag har kvar här uppe, men samtidigt så få grejer och kläder att de ryms i en resväska när jag åker ner. Moment 22. Igår klarade vi av en stor sak iallafall, sista middagen med svärmor/mamma. Hon har det utsökta omdömet att åka till Spanien i tre veckor under tiden hennes son lämnar Luleå, vilket jag tror är mycket lättare för henne än att stå där på flygplatsen och vinka av honom på dagen D.

Nu ska jag iväg och jobba några timmar innan det är dags att dyka ner i flyttlådorna igen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska ni bara byta lägenhet eller oxå kommun??

2009-07-28 @ 15:31:10
URL: http://angebange.blogsome.com
Postat av: Fattygirl

Det blir byte av kommun oxå. vi ska som sagt ner till Stockholm. =)

2009-07-28 @ 16:14:08
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0