Fredag

Var ute och sprang en sväng igår, 40-45  minuter. Tre gånger hittills denna vecka har jag varit ute och flåsat, bra va? Borde hinna med åtminstone en gång till. Är i valet och kvalet om vi ska åka till Byske och Skellefteå i helgen. Det är väl sista chansen på ett bra tag eftersom jag inte kan tänka mig att jag kommer flyga upp från Stockholm för att spendera en helg i Västerbotten sådär vansinnigt ofta.  Well well, har en arbetsdag på oss att bestämma oss. Veckans sista arbetsdag! Känns skönt men samtidigt tycker jag att det går så jävla snabbt allting... herregud, snart är det ju höst.

Kommentarer
Postat av: Cleve

hurtprutt va du springer och har dig. Inte med dig rosé i vattenflaskan ;-)

2009-07-17 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0