Nu blir det nytt!


Efter många gräl om datorn skulle vara rosa eller svart fick jag ge upp. Det blev den här svarta istället för den gulliga rosa i samma modell... Skit oxå, men jag fick iallafall köpa ett rosa fodral. Kände inte att jag hade så otroligt mycket att försvara mig med när Fredrik hävdar att jag minsann förstört hans dator och använder den hela tiden. Förstört? Va, menar du när jag haft den utan skydd i träningsväskan i 2 års tid samt repat den med diverse häftklamrar, cd-romgrejen har ramlat lös och nåt galler på baksidan blivit knäckt? Vadå, var det bara det du tänkte på? Och använder hela tiden? Herregud, 10 timmar om dagen är väl ingenting, du kan ju ha den de andra 14 timmarna! Sova? Jaha, det är viktigt. Så därför blev det en svart. En svart ny familjemedlem.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag funderar också på att köpa ny dator (eftersom min egen är från ett annat årtusende). Var köpte du din? Var den dyr? Är den bra? =)

2009-01-08 @ 07:17:15
URL: http://kapitel2.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Jag köpte min lilla grej på nåt ställe som hette Idata. Kollade runt bland de stora kedjorna och sen när jag hittat en modell jämförde jag pris på pricerunner. 4158 :- betalade jag, men köpte då oxå med ett rosa datorfodral =). Om den är bra eller ej återstår att se, har inte hunnit skyffla över alla grejer i den ännu så den är inte inne i gamet än.

2009-01-12 @ 09:57:08
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0