Bodypump 49,17 kr

Även denna dag har jag ägnat ett antal timmar åt uppsatsen (men snart är det över, inlämning kl. 12.00 imorgon), men jag har även hunnit med att vara lite hurtig. Jag och Elin inledde söndagsmorgonen med en promenad och kl. 16.00 var det dags för ännu ett möte med Sofi "jag fick barn nyss, men guuuud vad smal jag redan blivit, tappar typ brallorna!!". Nu sitter jag och kollar på Leila som bakar nåt smarrigt och blir sjukt sugen på nåt gott. Hmm... kanske en blåbärssmootie senare ikväll... för det är ju preeeecis det jag är sugen på och absolut inte Ben & Jerries-glass eller nåt sånt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är duktig du! :)

2009-01-12 @ 22:26:14
URL: http://helloskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0