En sväng till London?

Engla lottar ut ett presentkort på weekendresa med Airtours för två personer och vill ha i utbyte ha en motivering till var och varför man vill åka: Såg att London var ett av alternativen man kunde åka till så då skulle jag göra slag i saken av mina och Jennies planer på att åka dit. Snart har vi båda ekonomie magisterexamen och bara det borde väl firas! Jag lärde känna henne under studietiden, ett antal år efter att hon krängde shots i en bar i just London, och det hade såklart varit väldigt intressant att få en känsla för hur hennes liv såg ut då och att träffa de personer som betydde så mycket för henne under den tiden. Usch vad kul vi skulle ha! Sedan har jag också en vän som betytt väldigt mycket för mig under många år som förtjänar ett besök i sitt nya londonliv. Så sätt på kaffet (eller afternoon tea går oxå bra!) så kanske vi kommer förbi!

Kommentarer
Postat av: Jennie

JAAAA! Det vore sjukt kul!!! Ska fundera på en bra motivering jag också :)

2009-02-08 @ 17:59:28
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0