Spinning 18,44 kr

Passade på att klara av träningen oxå när jag väl hade näsan utanför dörren. Egentligen skulle det ha varit spincore, men eftersom instruktör Sofie var sjuk igen, så blev det ett längre spinningpass med vikarie Frida istället. Jag gillar hennes pass, lagom av allt och korta låtar med mycket variation! Däremot måste jag erkänna att jag faktiskt gjorde en riktig praktvurpa i lördags när jag var på väg till nattbussen, det var snorhalt, jag halkade och slog i svanskotan så att det snurrade till i skallen! Värsta smällen verkade dock höger skinka tagit, för det var inte så kul att sitta och studsa upp och ner på sadeln när vi körde jumps... 1,2,3,4-upp-1,2,3,4-ner (AAJJ!)-1,2,3,4-upp-1,2,3,4-ner (AAJJ, igen!)- ja ni fattar...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är därför man åker TAXI hem från krogen! ;)

2009-02-23 @ 21:44:32
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0