reflektioner i ett bakfullt huvud

Vinet och festen tog slut mycket snabbt igår. Tycker inte riktigt att jag tog vara på tiden på ett ultimat sätt. Men det var iallafall inflyttningsfest, iskall promenad till Krogen Krogen där vi var i 5 minuter innan vi gick ut och snodde en taxi och åkte hem. En viss person i vårt tillfälliga helgkollektiv vaknade till i natt av att hon stod i köket och spydde i diskhon, över disken som låg där. Jag har inga sådana problem, men brottas såklart med min obligatoriska fylleångest! Jag pratar så mycket dynga efter ett par glas vin... Många blir ju väldigt ärliga i fyllan, men jag fungerar tydligen inte så utan jag kan säga både saker som jag menar och saker jag absolut inte tycker eller menar, allt i en enda röra av blablabla. Jobbigt! Nu ska jag ta tag i det här revisorsuppdraget med stor passion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0