Puh!

Puh! Äntligen är jag klar med en riktig mördaruppgift i CSR! Skulle bara skriva någon timme tänkte jag, men sen beslutade jag mig för att skriva klart och inte vänta till sista stund (och därmed behöva sitta och sucka i Umeå på lördag eftermiddag...)! Fattar inte hur många timmar jag lagt ned på det där eländet och ändå känns det inte bra alls på nåt sätt. Vi får väl se hur det går, nu jag lämnat in iallafall. Återstår bara lite andra grejer innan jag åker till Skellefteå och Umeå imorgon kl. 10.00: Vika tvätt, måla naglarna, hitta en "cool klubboutfit", packa (det brukar ta tusen år för mig!), städa som jag lovade Fredrik, ringa Fredrik, ringa pappa och säga att det går bra att bjuda dottern på lunch imorgon, kolla på Arga Snickaren och äta middag, dammsuga, skura badrummet, plocka undan disk, köra diskmaskinen... nej, vad fan, jag får andnöd bara jag tänker på den här jävla listan. Så då säger jag till mig själv: Chilla kvinna, det enda du har gjort de senaste 12 timmarna är att plugga och träna! Nu tar vi det lite lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du 10% rabbat om du köper 2 saker eller fler från bloppisen.



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2009-02-25 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0