Duschrelaterat kvällshumör

Dåligt morgonhumör är väl rätt så accepterat att ha. Mitt morgonhumör är bra så länge jag inte missar bussen eller glömmer min termosmugg kaffe på diskbänken. Men mitt kvällshumör däremot! Alltid efter kl. 22.00 förvandlas jag till en obstinat treåring och är sjukt bitter över att jag måste duscha. Kan ju verka rätt ofräscht, men jag gillar inte alls att duscha. Man blir blöt och kall och det är en jävla process med schampo, duschcreme, balsam och rakhyvlar. Och att borsta ut håret efteråt! Dessutom har vi fjantiga nya handdukar som inte har vett att suga åt sig nåt, man flyttar bara runt vätan på kroppen med dem... Men jag gör det ändå, hela processen, typ varje jävla kväll, jag lovar. Och nu är det dags igen...åhhh!

Kommentarer
Postat av: Emma

Att duscha tycker jag är helt okej, det är riktigt skönt faktiskt! Det här hela processen efteråt som suger, tycker jag. Föna håret, vax, spray, hudcreme, smink, bla bla bla..

2009-02-12 @ 07:28:31
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0