Paus.

Det här gör jag nu, pausar en stund i soffan. Hela helgen har vi målat, började i fredags kväll och i förmiddags drog vi sista penseldraget i taket. Vardagsrummet som vi misstänker redan är Stockholmsvitt, ska vi måla någon annan helg, men nu har vi alltså vitt, vitt, vitt i hela lägenheten. Blev faktiskt väldigt fräscht, jag
känner mig less på massa färg, mönster och fondväggar som jag fick en rejäl dos av i förra lägenheten. Nu verkar det vara dags att rycka upp sig, vi tänkte ta en powerwalk innan Fredrik ska iväg på söndags-AW med sina jobbarkompisar.


Kommentarer
Postat av: elin

Litet musiktips! Imogen heap's nya skiva Ellipse. Perfekt för söndagsmys eller gråtstunder för sig själv.Puss å kram. LÄngtar till att få komma och hälsa på i din nya lya!

2009-08-30 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0