Helgen då juli blev augusti

Lämnar en härlig helg bakom mig och befinner mig återigen på jobbet. Medan Fredrik och Niklas har kämpat på i lägenheten i Stockholm (och i bilen på väg ner och upp, 199 mil på en helg är för mycket för mig iallafall!) har jag roat mig kungligt på egen hand. I torsdags var vi på Luleåkalaset en sväng, satt i schlagertältet och hade det trevligt. Det blev enda festivalkvällen för mig, fredagen spenderades på fantastiska Laponia ute i Luleå skärgård. Det var grymt gott och fint och härligt på alla sätt. Sedan hamnade vi hos Lech på mellanfest och senare på natten blev jag medtvingad ut på Invit. En grym kväll blev det! Men där slutade oxå helgens festande. I lördags hade jag tvättid på kvällen och låg på min luftmadrass i min halvtomma lägenhet och kollade på tjejfilmer i min ensamhet. Och faktiskt var jag inte ett dugg bitter för det utan istället mycket nöjd. Det här med tvådagars eller mer känns som att det funkar om åtminstone en av dagarna är mycket städade. Annars skulle jag nog säga att jag börjar bli för gammal för sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0