Rockslynan shoppar

Woho vad vi shoppade igår! Jag hittade en helt okej klänning att ha på dagtid. Mycket enkel vit som går att styla hur man vill med accesoarer och skor. Kanske kommer jag till och med att kunna ha den på jobbet i sommar. Tog även beslutet att inte plåga mig mer vad gäller klänning till banketten. Det hänger en klänning i min garderob som funkar bättre än alla de jag provat och jag garanterar att ingen kommer att ha en likadan (eftersom den är så gammal att den i princip kan kallas vintage). Så efter att ha resonerat så sparsamt så köpte jag mig iallafall ett par skor som funkar utmärkt på banketten, men framförallt ikväll då jag ska på fest med rocktema. Att det ska behövas en maskerad för att man ska få se ut som man vill! Well well, ikväll blir det rockslyna för hela slanten... Jag lägger upp några bilder på perfektionen innan vi åker iväg.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul!!! :) Bryt nu inga ben ikväll bara :P

2009-04-30 @ 16:05:46
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0