After work såklart!

Jennie är ju i stan om någon missat det och det innebar såklart after work igår. Jag åt ett kycklingspett, en vårrulle, två minikrustader och lite sallad... dålig prestation eftersom det var buffé, men jag kände mig inte så himla hungrig. Men några vinglas slank ner iallafall och det var en mycket trevlig kväll! Hade med mig en liten suris som skulle jobba idag, så vi gick hem redan vid midnatt och det känns idag som ett bra initiativ. Om två timmar är det bodypump och jag är i valet och kvalet om jag ska närvara eller ej. Ska dricka en kopp Prince Vladimir med honung (bra bakiskur!), ta en treo, svänga ihop nån kräftröra (bra bakismat!) och fundera vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0