Trött men uppe med tuppen

Har beslutat mig för att gå upp lite tidigare på morgnarna och inte ligga i sängen som en arbetslös hela förmiddagen. För jag har ju faktiskt saker att göra (även om ingenting känns lika meningsfullt som att sova vidare). Igår blev jag till exempel inringd för jobb i min kära grannkommun. Tjänade några hundralappar men tvingades skjuta på nypremiären på gymmet. Fatta att det nu gått nästan två veckor sedan jag var på gymmet senast. Livsfarligt med såna avbrott! För att man inser att det går skitbra att leva utan regelbunden träning, man känner sig bara lite risigare och ofräschare, men det kan man ju leva med... Nej, idag blir det bodypump. Först några kannor kaffe så att jag vaknar till liv denna tidiga morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0