Spinning 98,33 kr

Det kändes helt ärligt lite småjobbigt att köra spinning redan klockan 08.00 på morgonen. Jag har senaste månaderna verkligen börjat uppskatta det här med att sova ut på morgnarna. Att gå upp kl 06.00 och gå en promenad alternativt sätta sig och plugga med en kopp (eller snarare fyra) kaffe känns nu väldigt främmande. Well, med målbilden att jag skulle känna mig som a million dollar redan kl 08.45 när jag kliver av spinningcykeln fick mig upp ur sängen och iväg till gymmet. Och mycket riktigt, men förutom det så var det ett mycket bra pass och mina ben kändes oväntat pigga. Instruktör Martin är så sympatisk och harmonisk att alla hans pass blir som att cykla bland molnen... nästan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0