Glömligheter

Igår var det stora Glömmardagen för mig! Först glömde jag ta med mig kameran, så jag har inga egna bilder från 25-årsfesten igår (inväntar Jennies bilder). Och sen när vi skulle vidare från lokalen till Stuk så lämnade jag min kuvertväska innehållande alla livsnödvändiga attiraljer på bordet i lokalen. Vad göra? Gå på kåren? Nej, inget studentleg, inget leg, inga pengar. Åka hem? Nej, inga pengar till taxi, ingen nyckel. Ta en cigg? Nej, de ligger i väskan i den låsta lokalen. Suck suck, men några timmar senare fick jag återse min kära väska, grillade en korv och tog sedan en taxi hem. Festen var iallafall mycket seriöst fixad och det var en bra kväll trots (eller kanske tack vare?) att det inte blev utgång på Stuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0