Bye for now

Jag tror inte att fjällen bjuder på någon uppkoppling och jag har tyvärr inte mobilt bredband. Slutsatsen är att det blir en bloggpaus, men då kan ni istället roa er med att läsa min dagliga lista av bloggar:
Vimmelmamman
Therez Garderob
Kelly Biddle
According to Jennie
Cecilia Blankens
Style by Kling
Linn Gustafsson
Englas Showroom
Sofis snapshots
Emsedge
Fahrmans mode
Storstadspojken
Jonna just nu

Äsch, jag hinner inte med det här! Men där har ni några stycken iallafall. Hoppas jag överlever åtta dagar skotermassaker, i så fall ses vi efter påsk!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ny bloggadress bruden!



ha en superhärlig helg i Jutis!



Kramar Sandra

2009-04-11 @ 02:07:08
URL: http://sandrawa.blogspot.com/
Postat av: BankElin

Hej! Nu börjar jag faktiskt bli väldigt less på att du är borta och solar och dricker vin utan mig. Så snälla du... Koooom heeeeem, vi börjar ooommm igeeen. Vi glöööömmer aaaallt! Här utee e dee sååå kallt=) Miss you babe=) Puss

2009-04-12 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0