Once in a lifetime and never again

Förresten, jag gick på världens nit idag. Alltså, en "skjut mig i huvudet"-nit. Tänkte att jag skulle vara en underbar människa och köpa ett nytt Xbox till Fredrik bara sådär apropå att han ville ha ett nytt då hans gamla gått sönder. Cyklar förbi Elgiganten och hämtar upp en jättekartong som jag med nöd och näppe orkar frakta hem, öppnar kartongen, sliter upp alla plastpåsar och börjar installera skiten. Allt fungerar och jag sätter mig i soffan för att överraska honom med att spela när han kommer hem... oxå kommer han hem. Med en likadan jättekartong som jag precis släpat hem. Han hade köpt ett Xbox. ...och kom ihåg att kolla pulsen så att jag verkligen är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0