Lägesrapport från Linköping

Äntligen har jag fått tag på lite internetanslutning här! Kom i torsdags kväll, bara in med väskorna innan vi skulle på Le Mans, nån stor fest på Kårallen på universitetet. Mycket folk, tror lokalerna rymde 1200 pers eller nåt. Riktigt kul innan jag och Martin fick ge oss ut och leta efter en viss pojkvän som kom på att han skulle gå hem och gick åt fel håll. Snacka om vilse i pannkakan. Well well, igår fick jag shoppa lite neonrosa pumps, leopardstrumpbyxor, en grå stickad tröja från Monki och lite annat. Kvällen blev lugn med god middag och film. Ikväll är det dock party igen. Jag har fått vara på Ikea idag och är sjukt nöjd, så det är bara att hänga på grabbarna ikväll. Vad de än ska hitta på. Nu måste jag plugga lite. Att det är helg betyder inte att man är ledig, bara att man är lektionsfri (som min gamle ekonomilärare från gymnasiet, Arge Hans, brukade säga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0