Hemma igen

Landade i Skellefteå igår vid 21-tiden. Temperatur: 6 grader. Kommentar: Skjut mig i huvudet. Förutom den sinnessjukt låga temperaturen så känns det ganska skönt att vara hemma. Man tröttnar faktiskt på pommes, vin, cigg och att bara ligga och jäsa på stranden, även om det är sjukt behagligt. Nu är det färdigsemestrat och det är bara att kicka igång hösten på allvar. Det innebär även att sommarens fest- och vinblogg stänger för säsongen och ersätts med den vanliga trista träning- och hälsobloggen. Visst kommer det att bli både fest och vin även i fortsättningen, men än viktigare är att jag tar mig till gymmet och jobbar bort charterkilona illa kvickt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, men bilder emelie! Jag vill se bilder :)

Kan inte fatta att det bara är sex grader i lule, här nere är det ständig tropisk värme.. Hur ska jag kunna återvända hem igen??? Kram och hej

2008-09-02 @ 18:58:49
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0