Bodypump 30,90 kr

Tungt att ta sig till gymmet ikväll, det duggregnare ute och det verkade mysigare att kolla hockey i soffan, men som vanligt så går det asbra när man väl är där. Jättegulliga smällkaramellen Emilia var instruktör och det gör det alltid lite roligare när man gillar den som står där framme och skriker på en. Som i början av alla bodypumpperioder så kan jag i princip öka vikterna på någon muskelgrupp varje pass. Det går fort framåt i början, för att sedan avstanna. Idag fick triceps och rygg smaka på några kilo extra och nästa gång är det dags att maxa på ben. Idag hade jag dock spagetti i benen efter spinningen igår, så det får vänta nån dag.

När jag kom hem blev det kaffe och fruktsallad med turkisk yoghurt, mandlar och pumpakärnor. Äntligen har jag köpt hem kaffe igen och hoppas att bli människa igen. Det här med te på morgonen fungerar inte alls bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0