RPM 49,17 kr

Usch och fy för RPM!  Tänkte ju gå på vanlig spinning och sedan på core, men det var 10 reserver i kö på spinningpasset när jag kollade i förmiddags, så det kändes inte så aktuellt. Istället tog jag tjuren vid hornen och gick på Ninvas RPM pass. Och om hon är hård på bodypump så är det inget mot för vad hon är i spinningsalen, herregud, man tror att man är i lumpen... Jag gillar heller inte alls de där passen som LesMills försöker beskriva som en rockkonsert på cykel. Musiken är lite väl klen och oinspirerande för att jag ska få rockkonsertfeelings... och remixad till evighet såklart, ingen låt är under 6 minuter. Imorgon bitti blir det vanlig spinning istället, det passar mig bättre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hatar fan RPM... värdelös musik och man längtar bara hem hela tiden.

2008-10-10 @ 18:56:30
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Ninva

asg

Oooo...vad goa ni är tjejer! Eftersom jag är instruktör i just RPM så uttrycker jag mig väldigt diplomatiskt. Ibland lär man sig att tycka om musiken...ibland inte, utan man får helt enkelt leva med det.

Good news vi kör programmet i 3 månader, bad news vi kör programmet i 3 MÅNADER! ;) Beskrivningen rockkonsert är kanske lite "euforiskt".

2009-02-21 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0