Lista

En liste får bli en liten paus från pluggandet som pågått i en timme redan. Snart dags att väcka tuppen och Fan, jag är tydligen uppe före dem båda varje morgon...

Humör: Trött, men annars ganska okej.
Gjort: Skrivit om dataanalyser och målat naglarna i mörkrött med guldskimmer. 
Planer: Ska till skolan klockan 10.00
Ser på: Skärmen på datorn

Lyssnar på: Kylen surrar lite och köksklockan tickar, annars är det helt tyst.
Läser: Varvar modebloggar med tegelstenen i CRM.
Dricker: Kaffe med mjölk.
Äter: Inget ännu, men det blir en shake Naturdiet Caffe Latte senare.
Bästa: Att det är fredag imorgon och jag har en after work inbokad.
Sämsta: Att jag inte riktigt får grepp om vad som krävs i CRM-grupparbetet.
Barn: Nej, det blir inga barn gjorda under D-kurserna, det lovar jag!
Väder: Varje dag utan snö är en liten piece of paradise för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0