Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sandra.
Jag lyssnar på... Ljudböcker. Varje kväll innan jag somnar, vart jag än går eller cyklar, när jag lagar mat. Helst inlästa av Katarina Ewerlöf.
Jag mår bäst när jag... äter och tränar bra, och dricker gott vin.
Den bästa krogen heter... Här i Luleå är det Invit, trots skamlösa priser.
Jag pratar... En hel del. Finns det andra sätt att få luft?
Min bästa vän(ner) är... både gamla och nya, alla lika grymma!
Min första riktiga kyss... gav mersmak.
Jag avskyr när folk frågar... om jag har körkort.
Kärlek är... om inte allt så otroligt viktigt. Den första galna kärleken och den mer avslappnade trygga old love är båda lika sanna och härliga.
Jag är hemligt förälskad i... Killar med hockeyklubba/hammare och spik/gitarr en sen efterfest... Klysch-VM, jag vet, men jag har aldrig kallat mig svårflörtad.
Min mobiltelefon är... rosa och lite knäpp efter ett juicebad i somras.
När jag vaknar på morgonen... förbannar jag livet, men snoozar aldrig.
Innan jag går och lägger mig... förvandlas jag till en fyraåring som är skitsur och grinig.
Just nu tänker jag på... vart livet har tänkt föra mig och när samt D-uppsatsen
Homosexuella är... människor som gillar människor av samma kön.
Blondinbella är... ett skal i lyxförpackning.
Jag vill verkligen... att mina "hyresgäster" flyttar ut snarast.
Ikväll ska jag... ligga i soffan och ta det otroligt lugnt innan jag packar träningsväskan och kryper i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0