Min helg

Har haft en galet bra helg här i Stockholm! I fredags åt jag, Jennie och Julia middag på Mamas & Tapas, som hade asbra tapasrätter fulladdade med vitlök. Sköjdes ned med en kanna sangria och avnjöts i trevligt sällskap med Maria och David. Sedan gick vi vidare till Lemon där vi dansade oss svettiga till schlager, schlager och lite mer schlager. Kl 01.15 var det dock så sjukt mycket folk att man varken hade någon luft att andas eller någonstans att sätta fötterna så då gick vi faktiskt hem. Dagen efter var det shopping på schemat. Köpte mest smågrejer som strumpbyxor, örhängen, en kofta och en klänning. Sedan gick vi på bio (som får ett eget inlägg senare..), hem och åt middag och förfestade till midnatt. Utekvällen startade med en supergod hallon-smörkoladrink på Bauer innan vi mötte upp Julias syrra med vän och Jennies arbetskamrat med vänner på Snaps på Medborgarplatsen. Kul kväll som vi aldrig ville ta slut, jag och Jennie gick och lade oss kl 07.10... Idag: trött, glöggmys på Gärdet och lite julmarknad på Grönan. Imorgon har jag hela dagen för mig själv, så då blir det lunch med Niklas och mer shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0