Hälsa på?

Nu är jag tillbaka i lägenheten igen. Såhär ligger det till. När vi var i Linköping och hälsade på i de fantastiskt fina studentlägenheterna så fick vi med oss några vägglösskompisar hem. I de lugnaste vatten finns det fulaste fiskarna... Nu har en saneringsfirma varit här och sprutat gift och det är tänkt att de små liven ska dö. Men för att de ska komma fram ur sina vrår bakom lister och sängbrädor så krävs det att det finns mat på plats. "Maten" i det här fallet är alltså vi! Levande lockbeten som måste sova i den här lusgrottan så att lössen vädrar kött och kommer fram och blir utsatta för giftet och kolavippar. Känns som att jag befinner mig mitt i en skräckfilm. Så jävla vidrigt. Ni kan ju gissa om det kliar och kryper över hela kroppen just nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh dra åt helvete vad äckligt...förstår att du vill bo någon annanstans =/

2008-11-07 @ 21:55:07
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com
Postat av: Emma

åååååh fy sate!!!! Stackare!!!

Usch.. jag klarar inte ens av att föreställa mig hur äckligt det måste kännas...!

2008-11-08 @ 00:18:48
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0