Finanskrisens offer?

Hade ju en jobbintervju inbokad imorgon bitti. I eftermiddags ringde han som ansvarar för rekryteringen och meddelade att företagsledningen bestämt sig för att omstrukturera och givetvis då inte tillsätta den tjänsten som jag sökt. Så slutade alltså det här eventuella äventyret... Däremot var de fortfarande intresserade av mig och lovade att kontakta mig igen när en ny tjänst ska tillsättas, vilket kommer att ske om 4-5 månader. Om jag är bitter? Nej, faktiskt inte. Jag kan med lättnad skjuta upp den här karusellen ett halvår, avsluta mina studier, få lite mer erfarenhet och praoa som stockholmare lite till. Men det är klart att de hade kunnat bestämma sig lite tidigare än 17 timmar innan intervjun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0