Äntligen lördag!

Igår morse tyckte jag verkligen att det började bli dags för helg. Mina ögon var som rullade i ett sandtag och jag var inte alls sugen på ännu en dags uppsatsskrivande. Men sen blev det faktiskt en bra dag. Vi fick klartecken från hälften av intervjuobjekten och ännu en till verkar vara på gång. Känns jättebra då uppsatsens kvalitet i mångt och mycket faller på vilken empriri man har. Så gick alltså den dagen oxå och nu är det den där lördagen som jag väntat på. Och ärligt talat känns den bara marginellt bättre än fredagen. Ska iväg till gymmet snart, sen väntar en hektisk dag som bland annat inkluderar städning eftersom Fredriks hade det goda omdömet att bjuda hem ett par på fördrink (eller vad det heter när man förfestar två par) innan vi ska på 30-årsfest. Jag har heller ingen aning om vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha hår, naglar, smink... Men det kommer säkert att bli kul ikväll, det betvivlar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0