Aldrig mera 18

Blev en lite lång After Work igår... Var inte hemma förrän kl 3, och det var ju inte riktigt planerat... Missade nattbussen och tänkte att what the fuck, jag följer väl Cleve och Jennie på Grace då! Det var från 18 år, det kostade 110 spänn att gå in, det var lite folk, alla såg ut och betedde sig som 14, musiken var ett stort stort skämt, discokulan i taket snurrade inte ens. Och jag fick aldrig gå hem! Det var ett trauma! Why did I do it, why did I do it, why did I do it? När jag kom hem var jag inte ens glad för att äntligen vara hemma, jag hade massiv ångest. Usch!

Och nu då? Nu ska jag til stan och tjacka mera vin, gör ett nytt försök ikväll. Det var faktiskt astrevligt igår ända till Grace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0