Elin tittade förbi

Idag har jag haft celebert besök av Elin. Hon kom vid 11-tiden och vi har sprungit/hoppat runt på stan nästan hela dagen. Mycket shopping (vi var båda på jakt efter chinos och jag fick napp!) och lunch på Mat&Prat innan vi drog vidare till Storheden och grävde runt på Myrorna. Loppiga kläder är mer Elins sport och hon köpte en jättefin Nike-jacka och en supersöt servis medan jag kammade noll. Efter detta var vi trötta och vilade lite innan det blev tacos, fotboll och sodastreamprovning. Visst hade jag gärna haft henne här längre, men vid 21.30-tiden åkte hon tillbaka till Skellefteå igen. Och lika bra det egentligen, för övernattning= bra anledning att iallafall dricka liiite vin. Och nej, inte idag tack.

Elin och jag i omvända hårfärger för två år sedan. Den kvällen såg vi oxå på fotboll, men då med vin inkluderat.

Kommentarer
Postat av: elin

tack för idag hörru! det var grymt. vi måste se till att göra det lite oftare än 2 ggr/år. Härlig bild btw, bara för att du publicerat den så älskar jag dig ännu lite mer. =)

2008-06-10 @ 01:13:37
URL: http://enligtelin.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Hehe =)

2008-06-10 @ 22:29:37
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0