Delad vårdnad om baby iPod

Jag och Fredrik har fått en baby. Eller okej, vi har köpt en baby. En liten iPod, som vi gemensamt ska nöta på och kärleksfullt fördela 4 gig till vardera. Igår satt vi och funderade vad vi behövde för accessoarer till vår nya baby. Jag vill absolut ha ett träningsspänne på armen oxå vill vi ha högtalare så att vi kan lyssna på musik när vi ska dricka vin på balkongen i Alanya. "Oxå måste vi köpa ett fodral till den så att inte du repar sönder den som du gjort med datorn". Jag lever ständigt med skammen att jag en hel vinter varje morgon packade ner datorn tillsammans med träningskläderna, vilket den tog en hel del stryk av. But it´s still alive!

Kommentarer
Postat av: Emma

Philips har söta runda resehögtalare som har bra ljud! Finns på Clas Ohlson!

2008-06-12 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0