Funderingar i en slutkörd hjärna

Satt i solen efter jobbet och läste Klick! och Fredag, aftonblandet respektive expressens fredagsbilagor, och funderade lite över det inte ens speciellt nya, men ändå fascinerande yrket bloggare. Typ som Daphne Leon och Linda Rosing som inte har nåt jobb utöver sin blogg. "Idag har jag varit och fikat med en kompis, Anna som är så himla supergullig och solbränd efter sin semester i Nice. Solen sken på oss så jag hade på mig mina nya solbrillor typ hela tiden. Latten var god och gjord på sojamjölk, det är så himla mycket bättre och nyttigare än vanlig mjölk tycker jag". Catsching, catching, så var den dagens inkomst räddad. Rätt galet egentligen, men ett sånt inlägg ger typ 40 kommentarer, så det kanske inte är så konstigt. Inte så nytt att häpnas av bloggundret kanske, men att inte jag får betalt är ju eventuellt något att häpnas lite över. Jag skriver inte heller om nåt annat än meningslösa grejer och min blogg har aldrig varit sämre. Men ikväll tar jag iallafall med mig kameran ut, så kanske lägger jag upp några bilder på a summer night in Luleå senare... Helt gratis volontärbloggande.

Kommentarer
Postat av: Cleve

Grattis till värmen. de var la skönt att ni fick nått också. Här nere, i tropikerna, steks vi just nu. kom just från badet. 20,5 i vattnet. hoppas allt är fint =) kram kram cleve



(det var inte meningen att det skulle låta som ett vykort, men så vart det ändå, haha)

2008-07-25 @ 19:07:03
URL: http://cleve85.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0