Fikapaus

Efter att jag igår insåg att det var exakt en månad tills vi åker till Turkiet beslutade jag mig för att låta denna återstående månad bli en fikapaus. Inga fler kokosmunkar, kanellängder och annat anti-beach, som det ärligt talat blivit en hel del av på jobbet. Bosse har sen semester i år och för att motivera sig att jobba måste han springa iväg och köpa en rulltårta minst en gång per dag. Och så fort minsta sol tittar fram utanför bankfönstrena så tjatar Elin om glass. Men nu är det verkligen paus och mantrat "varje gång du tackar nej till fika tackar du ja till den vikt och figur du vill ha, varje gång du tackar nej till fika tackar du ja till den vikt och figur du vill ha, varje gång du..." . Jag vill helst inte betala för övervikt på planet ner.
 

Foto: Fredrik Sandin Carlsson

Kommentarer
Postat av: BankElin

And she´s gonna keep on "tjating" everytime there is a sunny weather, GLASS GLASS=)

2008-07-21 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0