Bodypump 72,61 kr

Helgen bjuder inte på så mycket mer än trista artiklar och en tegelsten om Business Marketing så då känns en vända på gymmet som ett trevligt avbrott. Var jättelänge sen jag var på ett helt bodypump-pass, brukar köra spinpump så jag slipper utfall och benböj. Hellre 30 min på cykel än 10 min i helvetet med de där övningarna! Men idag så blev det ändå benträning oxå. Helt okej, men inte är bodypump speciellt rolig träning i längden. Men bra och nödvändig träning, så jag ska försöka gå på de passen lite oftare... Efter passet blev det solarieöarna och nu är jag tillbaka med näsan i kurslitteraturen igen. En något fräknigare näsa dock.

Kommentarer
Postat av: Mari

va duktig du är med träningen! Efter påsk ska jag köpa träningskort, så då ses vi på gymmet. Nu håller jag till i längdspåren, det är ganska kul men det skulle vara skönt med lite innomhus träning oxå.

2008-02-23 @ 16:32:11
Postat av: Fattygirl

Jag har kollat efter dig på gymmet, men då är det i längdspåren jag ska söka efter dig istället!=)

2008-02-25 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0