Spinning 42,14 kr

Äntligen tog jag mig till gymmet! Hela veckan har jag gått och skjutit fram mina träningspass för att göra annat som hör julen till. Baka/äta julgodis, dricka glögg, slå in julklappar... Det är verkligen svårt när det går mer än tre dagar mellan träningspassen, det är lätt att det helt plötsligt har gått tre veckor, månader eller år sedan sist man var på gymmet. Nej, regelbundenhet är det enda som kan göra att man tränar regelbundet, så enkelt är det ju. Well well, imorse var det iallafall julmusik under hela spinnningpasset (bortsett från en skum remix som lät som musiken som spelas på kinarestauranger) så i jakt på julstämning var jag tvungen att gå. Nu ska jag ge empirikapitlet i uppsatsen en omgång innan det är dags för mera julboost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0