Skell hell

Idag ska jag på snabbvisit till den lilla byn som ansvarar för den hemska dialekten jag suttit och lyssnat på i veckan när vi skrivit ner vad som sades i intervjuerna till uppsatsen. Hade jag inte tyckt att jag haft så mycket att säga hade den upplevelsen nog gjort mig stum på direkten! Iallafall, ett hembesök i Skellefteå är det som väntar. Jag tog chansen att träffa Elin som jag inte sett sen i september, när hon vänder hemåt för att sen åka vidare till Thailand. Får se om jag kan smyga ner i nån resväska när hon inte ser... Är lite sugen på att kika på det nya kusinbarnet oxå. Vi får se vad som hinns med, för jag stannar inte länge, imorgon är jag back in Luleå igen!

Alla framtida tankar på både blondering och charterbränna för mig: CANCELLED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0