Skål...

Gud vad det är härligt med jullov! Jag glider mest omkring och är antingen bakis eller så redo för fest igen. Juldagen var det som sagt födelsedagsfest hos Sandra och det blev en askul kväll utan trängsel med hemvändarna på stan, vi höll oss nämligen hemma hela kvällen. Hemmafesterna brukar vara dem som gör mest ont dagen efter, och helt pigg var jag inte på annandagen. Ikväll kommer grabbarna över och det blir middag och lite party som tack för att de bytte matta på Fredriks skoter. Jag kommer nog inte att dansa på bordet, men något glas slinker säkert ner. Imorgon kommer Jennie upp till Luleå och det ska ju även firas nyår här snart, ja.. jag kanske borde fått en ny lever i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för senast...visst hade vi kul? En bekant till Oskar som också bloggar frågade mig i en kommentar till det senaste inlägget om jag var 23 eller 63? Jag ba: Whatta? Hell NO =) Hemmafester är bättre än krogen, den hinner man med andra tillfällen och vid såna här tillställningar är det ju bättre att man är samlade eftersom det som vanligt, typ 99% av gångerna, leder till att man inte hittar varandra igen ute i trängseln.



Imorgon bär det av till IKEA. Kul Kul Kul!

2008-12-27 @ 23:14:54
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0