Kommen vid jul


Vad säger vi om den här lilla julstrumpan då? Sötis va? Endast 15 dagar var hon på julafton. Och inte är hon min heller, även om jag så här i efterhand kan ana en liten stolt mamma-min i mitt ansikte. En vacker dag så, men den här gången var det min lill-kusin som klämt fram en liten unge. Ni vet ju hur det blir, bor man i en by hinner man knappt hänga in jackan i garderoben på krogen så är man less på det livet och går hem och producerar kids. Men jag föraktar det inte, tycker att det är ett coolt alternativt liv, men det är galet långt från mina planer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du är rolig du.... =P

2008-12-28 @ 20:20:00
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0