Den nakna sanningen

Det är "Kom som du är"-tema imorgon på julfesten. Efter att ha vänt upp och ner på det som finns i min garderob (det mesta ligger fortfarande nedpackat i igentejpade plastpåsar i ett garage på Bergnäset pga av våra "hyresgäster") så kommer jag nog att göra som Niklas som frågade "vadå, ska man komma naken då eller?". Vet inte om han menade att det var så han en gång kom till världen eller om det är så att han brukar vara naken på fredagkvällarna... Whatever, jag hittar inte en trasa som passar i garderoben, får se om jag hinner ta en sväng på stan imorgon mellan spinning, skadedjurssanering nr. 2 och själva partajandet. Annars blir det som sagt en naken kväll. Att döma av bilden nedan är det inte heller första gången jag partar naken, eller?

Kommentarer
Postat av: Smulan

HAHAHAHAHAHA

2008-12-12 @ 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0