Två dagar kvar

Alarmet skrällde till i gryningen och väckte mig, precis i en dröm om jobbet! Och nu ska jag tillbaka dit fast det känns som att jag jobbat hela natten... Uhhh... Ledigheten börjar hägra nu och även om jag kommer att börja sakna jobbet senast onsdag nästa vecka så kommer det att bli grymt skönt med sovmorgon. Sovmorgon är nog det man kan sakna mest när man inte har det. Skönhet, rikedom och kärlek, whatever, men det är ingenting att sakna i jämförelse med en riktigt skön sovmorgon. Biiip biiip biiip biiip biiip is the sound of misery.

PS. Ja, jag är lite trött idag. DS


Kommentarer
Postat av: Therez

Hejsan!



Jag har skickat ett mail till dig. :) Du är nämligen vinnaren av make out mintsen och spets hotpantsen i min blogg. Jag behöver dina adressuppgifter så jag kan skicka din vinst.



Ha det så gott!



Mvh Therez

2008-08-07 @ 09:13:27
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0