Fattygirl loves Nutrilett

Jag har dammat fram 90-talsklassikern Nutrilett, och vet ni vad? Jag äskar det! Pulvret med chokladsmak är sinnessjukt gott! Jag köpte på mig en kartong eftersom jag insåg att jag sitter i skolan och blir hungrig flera gånger om dagen vilket leder till att jag måste köpa äcklig och dyr skolmat och fläbbiga ciabattas för att hålla blodsockret uppe. Samma sak hemma oxå när man vaknar svinhungrig men inte har nån frukost hemma. Då blir det en burk konserverad ananas som frulle och det känns ju inte så optimalt. Så istället för skräpmat så äter jag pulver till mellanmål och frukost och sådana mindre mål. Idag blev det till lunch oxå för min matlåda står kvar i kylen hemma. Men att byta ut alla mål? Jag hade nog svultit ihjäl på en endaste dag.


Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Hmm måste testa :-))

2008-04-29 @ 15:07:35
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/
Postat av: Emma

BU för kemikalier och konstiga pulver!
HURRA för frukt, grönt och... ehm.. godis!!

2008-04-30 @ 07:30:55
Postat av: Fattygirl

Du är söt du Emma! =)

2008-04-30 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0